söndag 14 oktober 2012

Mera moderna tider

Ni som läste mitt inlägg om den nya köptekniken på Daglivs undrar kanske varför jag har handlat där igen. Det kan bero på de trevliga tjejerna som jobbar där eller så ville jag straffa Daglivs genom att bara köpa lockvarorna.

Mitt första försök på egen hand med pistolen gick naturligtvis fel. Pistolen vägrade att skanna hur jag än försökte och till slut fick jag ett felmeddelande om kommunikationsproblem (!), Inget kunde vara sannare, kände jag just då. Ber om ursäkt för en suddig mobilbild med smutsig lins men jag ville dokumentera tilltaget där det står "Meddelande - Ett kommunikationsfel uppstod".



Flicka #6 försökte tolka felmeddelandet men det slutade med att flicka #7 fick mitt kort och efter en stund fick jag en ny pistol. Vid det här laget känner jag nog de flesta av personalen på Daglivs.

Kolla dock detta inköp med varor för 75 kr som jag bara betalde 25 kr för, dvs 50 kr i rabatt. Det kallar jag ett klipp!



Levnadsomkostnad (LOK) är beräknad fr.o.m 2012-09-10 och är just nu 75,63 kr per dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar